Tyrkysové líčení

Toto líčení se mi neskutečně líbí :) myslím si že mi to i vytáhne mé zelenohnědé oči.
Paletka sice není nová ale je noví lesk.
Snad se ti líčení bude alespoň trochu líbit :)
A jdeme na produkty..




Tuto paletku jsem si koupila když byla jako žhavá novinka a přece jenom je to nějaký pátek.
Docela dost dlouho jsem ji nepoužívala a to i přesto že má úchvatné odstíny :) 
Což mě mrzelo, tak jsem se dokopala k tomu že jsem udělala jedno snadné rychlé ale přesto efektivní líčení :)












 Jenom mám takový menší problém s tím, že ty stíny (metalické) plíškují na očích, já jinak nevím jak to mám popsat :D prostě to není jednolitá plocha, ale je to jakoby nadestičkované/popraskané doopravdy nevím jak to mám ještě tobě přiblížit :D





Tento lesk jsi už mohl vidět v článku NÁKUPY PRAHA 
Tady to není moc vidět ty barevné spektra co odráží tento bombastický lesk :) 









Komentáře

  1. Líčení se povedlo, na očích mám ráda modré barvy. Mám tmavé oči a zdá se mi, že k nim tyto odstíny sednou :)
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat