Vychytávky do života



Po dlouhé době jsem tady, ale nechci se tady o tom rozkecávat kvůli tomu tady nejsme :)

Na tyto vychytávky jsem přišla sama, ale nechci rozmazávat to že by na to někdo nemohl přít dřív než já. Mám to rozdělené do dvou skupinek a to KOSMETICKÉ a NEKOSMETICKÉ samozřejmě že kosmetických je víc, nechci to už moc okecávat a vrháme se na to :)


NEKOSMETICKÉ

  • Google Překladač na přečtení textu, jelikož já se nejlépe učím sluchem a zrakem tak toto je pro mě ideální. Dělám to jednoduše, Vyderu si nějaký text který okopíruju. Text dám do Google překladače. A potom jenom zmáčknu ikonku s reproduktorem a mám to. Na obrázku máš ukázáno co je asi nejdůležitější aby to fungovalo :)
   




KOSMETICKÉ

  • Voda před odličováním, toto si dovolím říct že je asi nejbáječnější vychytávka kterou jsem kdy vymyslela a vymyslím. Je to velice prosté a jednoduché, když máte moc meke-upu tak předtím než se půjdeš odlíčit tak si nastříkáš vodu (prostě normální obyčejnou vodu) chvilku počkáš a potom jenom odličuješ jak jsi zvyklí. Abych řekla k čemu tento vlastně je.. make-up se rychle odličuje, nedřeš si tak moc pleť ale hlavně se teda fakt rychleji odličuje.  

  • Z velkého do malého, toto je vychytávka kterou určitě každý zná, ale kdo to používá v normálním životě? Já to používám hlavně na opalovací krémy, místo to abych táhla obří 200 mililitrovou flašku tak si raději vezmu malou skladnou 50 nebo 100. A nejlepší na tom je že si to můžeš vzít kamkoli.

  • Ředění vodou, tento trik nebo vychytávka mě zachránila tolik peněz že si to neumíš ani představit. Nevím jestli to víš ale já jsem docela háklivá na lepivost produktů (doopravdy to nesnáším) s tím jsem měla hlavně problém u pleťových vod. Krásně voněli, hydratovali, přijatelná cena jenom to prostě lepilo jako lepidlo, takhle se mi nashromáždili asi 5 vod. když přišla 5. ( a to od Manufaktury- pleťová mlha s fialkou) tak jsem se docela naštvala "Těšila jsem se na to, a ještě jsem za to dala takové prachy!" když jsem dopoužívala pleťovou vodu se střičkou tak jsem chtěla udělat takový menší pokus, s půlky jsem dala Manukfakturu a s půlky vodu, promíchala jsem to a vyzkoušela.. vůbec to nelepí! byla jsem tak moc štastná že ani nevíš jak :) (a taky pro mě ta Manufaktura byla hodně vonná takže i tak to bylo pro mě plus)   No a tak asi zachráním všechny ostatní pleťové vody. Konec pohádky :D  
  







Moc děkuju že ses podíval na můj článek :)
Ahoooj

Komentáře

  1. Mně pro snadné odličování vyhovuje gel na odličování třeba od Garnier. A když to vezmu houbou tak moje pleť mě naprosto miluje. :)

    http://medvedtestuje.cz/2018/07/06/groupon-anglicky-slevomat/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat