POKECÁNÍČKO 2


Ahoj :)
Už velni dlouho jsem nic nepsala a řeknu upřímně proč, protože se mi nechtělo :D (jednoduchá odpověď :) ) a chtěla bych znova začít ale (jenom že je tam to ALE :)) bráni mě v tom moje lenost, což je docela blbé ale, to není jediná věc. Taky nevím jestli to mám vlastně ještě vůbec dělat.
PROTO BYCH BYLA MOC RÁDA KDYBY JSI MI DAL VĚDĚT DO KOMENTÁŘU JESTLI MÁM POKRAČOVAT S MÍM BLOGEM :)
Prostě chci vědět jestli s tím mám seknout nebo ne :D



Ale aby tento článek nebyl jenom o mích pocitech tak bych ti chtěla něco doporučit :)

Toto asi bude pro tebe novinka ale, poslouchám styl který se jmenuje NIGHTCORE, je většinou spojovaný s anime :) (které mám samozřejmě taky ráda <3 )
A od tohoto stylu jsem našla na youtube radio, nevím jestli to bude pro tebe novinka ale, už nějaký ten pátek existují streami které jsou jako rádia (alespoň jsem to tak pochopila :D ) a je to prostě bomba protože si nemusíš hledat pořád do kolečka nějaké písničky A HLAVNĚ TAM NEJSOU REKLAMI, takže jako boží :D

obrázek: Anime pictures


Abych to neokecávala tak tady máš odkaz na moje nejoblíbenější rádio > https://www.youtube.com/watch?v=DzNPBqcJGk4 <  (myslím když zadáš do youtube tvůj styl hudby a zato dáš "radio" tak ti taky něco vyplivne ;) tak to když tak zkus) (ted když tento článek píšu tak to mám puštěné ;) <3 )


Tento ten to článek bude doopravdy takový povýdací, budu povídat o růžných tématech atd. to co mám na srdci :) 
  • Do komentu mi můžeš i napsat na co se chceš zeptat :)
  • Nebo jaký druh článku by jsi chtěl u mě vidět    
  • No, prostě všechno co tě napadne :) 


Nevím jestli sis toho všimnul ale na blogu na hlavní stránce je nová kolonka "moje zážitky ve fotkách" a jak název říká budu tam dávat různé fotky z cest, ted tam žádné nejsou ale, jak budu chtít aby jste o něčem věděli když jsem někde byla tak tam dám prostě a jednoduše fotku s popiskem (něco na styl instagramu :D ) 
Ted si asi říkáš proč si neudělám rovnou instagram, na to je spousta odpovědí: chci to mít vše po hromadě, nechce se mi na to myslet že mám druhý insta. 


Budu tady dávat různé obrázky aby to nebylo takové suché :D všechny obrázky jsou z pinterestu :) a jenom tak pro zajímavost mám taky pinterest ;) tak se můžeš mrknout  > https://cz.pinterest.com/annajanickova35/ <

 

V čase kdy jsem nedávala články tak se mi změnil celí můj svět a zároveň i život.
Nechci moc přesně říkat co se mi stalo a pořád i děje ale, stejně se chci vyzpovídat :) 
Jenom ti prozradím že je to něco s mím zdravím a budeme tomu říkat nemoc.

Když jsem dostala tu nemoc tak jsem měla pocit úzkosti a to jsem nikdy neměla (díky bohu).
Musela jsem změnit celí svůj jídelníček a styl života byl to pro mě těžké a to i pro mé tělo.
Musela jsem tu informaci co jsem dostala od doktora vstřebat (proto jsem tak dlouho nevydala článek) 
Ted ale jsem v pohodě :) už jsem se s tím naučila žít akorát jsem ještě více omezená v jídle než jsem byla :) jsem totiž celiak/bezlepkář (to je to když nemůžete obiloviny) a ted nemůžu vůbec, vůbec cukry. No dobrá, možná přírodní. 



A také v čase kdy jsem nevydávala jsem samozřejmě nakupovala :D takže asi budou jedny obří nákupy ale, nebudu je tak detailně fotit jako normálně to bych se ufotila :D a asi ukážu jenom ty nejzajímavější kousky :)

(toto je doopravdy upovídaný článek :D)  


Pár otázek na tebe
  1. Mám udělat nekosmetické nákupy? (jednou za čas)
  2. Mám dělat recenze jako: článek o jednom produktu ale rozepsat se, článek o více produktech ale popsat stručněji
  3. Chceš vědět co mám nejradši za jídlo?
  4. Chceš vědět jaké jsou mé oblíbené obchody a co v nich nakupuju?



Moc děkuju že ses podíval a přečetl to co jsem napsala :D 
(já vím byla to fuška, co? :D)
Zatím ahooooj <3

Komentáře

  1. Přejít na bezlepkovou dietu není jednoduché, když si to ale tělo žádá, tak je lepší se poddat :) Hodně štěstí s blogem, určitě pokračuj, má to cenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, děkuju za podporu :) moc si toho cením <3

      Vymazat
  2. Určitě pokračuj...sledovala jsem tě i na YouTube a jsi super. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat