Pomocníci proti akné

Boužel asi každý měl alespoň jednou problém s akné, a já nejsem výjimkou, jelikož vím jaká je to otrava a nepříjemnost tak bych ti chtěla pomoct pokud máš zrovna ted akné a už si nevíš rady, nebo chceš najít nějaké krémy proti akné :) snad ti pomůžu nebo alespoň nad něčím přemýšlíš že bys to vyzkoušel :) a budu to psát v odrážkách aby to bylo stručné a rychlé ;) tak jsem na to :)



Vrhneme se první na tu lahvičku, je to sice "voda" ale také bojuje s akné :) je to tedy "Jarišuv" rostok, koupila jsem ho v lékárně,
  • čistí
  • hojí
  • osvěžuje




Další tu máme ZAJU, je to krém který se používá jen v noci a je s výtažky s meduňky 
  • vůně
  • dobře hojí
  • hojí i drobné jizvičky 
  • nevysušuje 
  • gelovitá textůra



Manufaktura, má to aplikátor jako kuličku takže se to dobře nanáší, obsahuje levanduli, hřebíček a vřídelní sůl
  • zklidnuje začervenání
  • hojí
  • pomáhá k dozrávání pupínku
  • po nanesení pupínek už tak nebolí
  • aplikujte jen a dané místo 



Aknecolor, toto je make-up ale hodně krycí, proto bych to spíše používala jako korektor a akné(tento make-up je ve dvou odstínech, já mám nejsvětlejší), ale ne samozřejmě ne na kruhy od očimi!! protože to ty pupínky vysušuje
  • hodně krycí
  • hutný 
  • kryje a léčí akné v jednom <3 




Tady tato věc je spíše určená na zmatnění pleti, ale má i složky které bojují s akné :) sice nejsou tak silné, ale matuje skvěle :D 
  • matuje dobře (pokud se moc nepotíš)
  • léčí
  • po zapracování se mnění na vodičku
  • lehká textůra
  • (nejradeji ho používám s tímto pudrem, vtlačuju ho do něj houbičkou)





A ted tu nastupuje ten největší pomocník ze všech, záchrana, spása, zázrak no prostě boží pomoc je to doopravdy ta nejlepší věc co jsem kdy měla jenom chválu můžu říct
  • hojí
  • lehká gelovitá textůra
  • léčí
  • po dvou dnech aplikace je akné lepší o 60% 
  • možná minus je to že štiplavje voní
  • hojí i malé jizvičky
  • vysušuje 






Doufám že jsem ti pomohla, a doufám že sis s této recenze něco vzal :) 
jenom malá pomoc při výběru, určitě bych jsem si koupila tyto věci
s nimi bych vydržela i celí život :D






Snad jsem ti pomohla :) AHOOOJ <3 

Komentáře

  1. Tak na ten roztok z lekárny určitě mrknu a vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla po vysazení HA akné naprosto šílené a po antibiotické masti se mírně zlepšilo. Do krásné pleti mi ale pak pomohl právě La-Roche Posay Effaclar :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
  3. Na toho La-Roche Posay se určitě podívám :) děkuju za tip ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat