To chceš, to nechceš!


Tento formát článků chci věnovat produktům které mě nevyhovovali nebo vyhovovali na tolik že vám chci o tom něco říct. Samozřejmě budu i recenzovat ve spotřebovaných produktech ale toto slouží k tomu když vám to chci říct dřív než to vypotřebuju :) prostě tě chci upozornit aby jsi si to když tak nekoupil :) nebo koupil :D



  • TO CHCEŠ



Myslím si že jsi to musel alespoň jednou u mě vidět :)
to svědčí o tom jak je to bombová řasenka
Je to moje nejoblíbenější řasenka :)
A to finišem i cenou :)
(stojí cca 99 kč :) a to když ještě vychytáš slevu není o čem mluvit :D )
A jestli chceš vidět jak vypadá na mém oku tak se podívej na jaké koly líčení na mém blogu :) 
určitě sem jí tam použila :)



Tato maska je úchvatná, dávám si jí vždy na noc :)
Dobře se vstřebává, není mastná, a mám potom pleť sametově hebkou :)
Je doopravdy příjemná :)
Už jí tam mám málo, ale určitě si ji koupím zase <3 












Tento lak bych řekla že je asi nejlepší co jsem zatím vyzkoušela z drogérie :)
Ať barvou či výdrží :)








O tomto zázraku nechci moc mluvit :) protože o tom budu mluvit v jiném článku.
Jenom řeknu že je to dobré na akné <3









Tento balzám je neuvěřitelně příjemní na rtech :)
a k tomu krásně voní, samozřejmě to otevírání :D, a je dokonce sladký.
A slušně hydratuje rty <3 




  • TO NECHCEŠ


Prosím tě, pokud toto objevíš tak se tomu vyhni obloukem, ale asi 2 metrovým.
Já jsem měla takový vírustek u oka a šla jsem do lékárny jestli mi na to něco nedají, dali mi tedy toto a ještě mi paní říkala že se mi nemůže nic stát že tomu jenom prospěje (už ten název "zklidňující oční gel" mi připadal podezřelí když to má "vypálit" vírustek) 
jsem si to tedy nanesla doma na tu neplechu, druhý den to tam fakt nebylo byla jsem nadšená že to doopravdy funguje, a tak jsem si to nanesla i další den, a to potom už jsem málem odpadla.
Ten růžek oka kde jsem měla tem vírustek tak bylo brutálně červené a citlivé, jako kdyby jsis to poškrábal drátěnkou, to byla taková bolest že jsem to doopravdy nevydržela a musela jsem to přestat používat :(
tak toto byl můj příběh :D :D
takže si to prosím nekupuj 
A toto, no prostě mi to nechutně slepilo řasy a ani to neprodloužilo no prostě hrůza.











Tento krém je taky jedno velké zklamání, voní nádherně je lehoučký to všechno je parádní to by mě sedlo, ale jedno nepřekousnu a to že to neskutečně lepí, ale tím způsobem že se nedá použít ani na ruky protože lepí jako lepidlo a to nežertuju :(





Tento případ je stejný jako u toho krému, hrozně lepí ale tak že i když přes to dám krém tak ten krém taky lepí :( je to veliká škoda jinak moc krásně voní :)

Jak sis všimnul tak jsem hodně háklivá na tu "lepivost" :)











Děkuju že ses podíval :)
Ahoooj

Komentáře

Okomentovat