NÁKUPY OLYMPIE BRNO

Ehm.., asi vím co si myslíš "měla by ses s tím léčit" já vím že nekupuju hromady věcí, ale dala jsem si slib že nebudu kupovat až tak moc kosmetiky :)
Ted chci už jenom spotřebovávat ;)
Ale ted k těm nákupům, když jsem vešla do Olympie tak jsem dostala takový menší šok/záchvat/kolabs/zhroucení nebo jak tomu chceš říkat, z těch hrozně moc šminkových obchodů :D
Měla jsem normálně z toho hvězdičky v očích.
A to jsem ani neprošla všechny obchody :( a to jsme tam byli 3 hodiny :D takže si říkám že nejsem zas tak normální jak jsem si myslela :D
Měla jsem asi 100 tašek, ale naštěstí jsem si vzala obří nakupovací kabelku aby se mi tam všech těch 100 tašek vlezlo :D
A ted už jdu na samotné obchody :)


Douglas

V Douglasu byli moc hodné paní :) pomáhali mi s výběrem vůně a celkově mi ukázali sortiment dekorativky :) 




Vybraly jsme tuto vůni, na papírku voněla tedy lepší na mě se mi zas tak moc nelíbí.  
  • INGLOT



No, a jsme u Inglotu tady se musím přiznat že jsem se docela hodně rozšoupla, protože jsem byla s pocitem že si zase dlouho nekoupím žádný stín.
A proto jsem si "musela" koupit 5 odstínu :) a samozřejmě i k tomu paletku na 10 stínů.





A co mám jinak říct ke stínů, jsou pigmentované, dobře se nanáší na víčko, dobře drží a mají neskuteční výběr odstínů :) a mají je za slušnou cenu.

Jenom ty matné odstíny jsou prášivé a ty třpytky co jsou ve stínech tak opadávají.  


Manufaktura

Značku Manufakturu jsem si v poslední době docela oblíbila, třeba tím že je přírodní, dostupností, příjemnou přírodní nechemickou parfemací, přijatelnou cenou a veliký výběr v sortimentu, menší plus je i to že je to česká značka :)



Tuto pleťovou jsem již zkoušela, má příjemnou okurkovou vůni, ze začátku lepí což je mi docela nepříjemné, ale když se to vstřebá tak je to v pohodě.




Tuto toaletní vodu jsem si hodně zamilovala a je hodně taková zajímavá, a paní říkala že táto vůně vyhrála vůni roku (2017/2016 ted nevím)
(zkusím ti popsat tu vůni :D ) Jde tam cítit hodně ta růže ze začátku nastříkání, když se trochu vyvoní tak jde tam cítit i ten štiplaví rybíz.
(shrnutí.. :D) sladká květinová/růžová vůně s kyselím ocasem :D
lépe to popsat nedokážu :D   



A zdarma jsem k tomu dostala i difuzér :) 
akorát chci na jedno upozornit, ale nevím jestli je to u každého a to že docela špatně těsní musíš hodně utáhnout aby nevytekla ani kapka 

Rossmann 

Rossmann no, tady jsem byla jako v ráji jelikož u nás v Kroměříži nemáme Rossmann tak jsem chtěla nakoupit co se dalo, ale nakoupila jsem jenom tyto věci.
  •  Essence


Tuto masku jsem už zkoušela, ale nic mi jako nepřidala připadalo mi jako by ani nehydratovala jenom tam seděla,
já nevím asi na ty masky nejsem :( 
  • Bourjois

Jestli si myslíš že jsem si už jeden koupila, tak máš pravdu, ale ten co jsem si koupila jako první tak byl odstín 2 a byl na mě moc tmaví,
a tento je bezvadný :) tento mi sedí jako prdel na hrnec <3 
  • Max Factor



Slyšela jsem chválu na tyto nové lesky od Max Factor tak jsem to chtěla taky vyzkoušet :)
a doopravdy je to velice příjemné :) hezky to voní sice musím dávat 2 vrstvy ale i tak je to komfortní :)
A jestli sis všimnul, ten odstín je jiný než v tom balení, v balení je spíš do šeda, fialova, růžova, ale jak vidíš tak to taková barva fakt není :D ale i tak to ráda nosím <3 

  •  Maybelline


Tento korektor jsem už zkoušela, ale počkej si na recenzi v jednom článku ;) 


RITUALS ...

Tuto značku jsem chtěla nesmírně vyzkoušet a mela jsem naštěstí tu možnost tuto značku si koupit :)
A nechci ani zapomenout na to že paní byli moc milé a hodné :) 

Nejznámější produkt této značky je táto sprchová pěna, nechtěla jsem si koupit plné balení tak naštěstí měli malé roztomilé cestovní balení :3
nemůžu se dočkat až to vyzkouším <3

K nákupu jsem dostala tělový krém <3



Chtěla jsem něco vyzkoušet ale zároveň jsem si nechtěla kupovat plné balení a dát za to majlant :)
Tak jsem si koupila tuto kosmetickou řadu.
Myslím že jsem si koupila to pravé co jsem chtěla :) 

Nevyzkoušela.

Nevyzkoušela.

Nevyzkoušela.

Tento lesk jsem zkoušela,
má to takovou nenásilnou čistou bylinnou vůni a nakonec je to i sladké :D 


Tuto řasenku jsem taky zkoušela :) ale počkej si na recenzi v jiném článku ;)




SEPHORA

Tady abych pravdu řekla jsem si myslela že si koupím víc, ale to nevadí alespoň jsem si koupila věci které budu naplno používat.

K této houbičce mám docela hodně negativů :(
Má blbou barvu- u té černé barvy nevidíš jestli si odlíčená nebo ne.
Je tvrdá- já jsem asi zvyklá na měkčí kámoše ale na mě je hrozně tvrdá.
Malé pory- toto je asi jenom moje věc, ale hodně mě vadí ze má malé pory, tím že nevsakuje dost toho produktu kolik chci a nebo i pocitově to pro mě není příjemné (ale nevím jestli to nemá souvislost s tvrdostí)



 Tato rtěnka je matná, ale klouzavá a tolik nevysušuje, avšak když jí máš na rtech moc dlouho tak vysušuje extrémně, ale ten odstín je nádherný je sice takový korektoroví ale bude perfektní k nějakému výraznému líčení :)
  •  Lancome

A taková třešnička na konec, chtěla jsem aby to bylo takové mini překvapení :) toto je nejnovější novinka od Lancome zatím jsem jí ještě u nikoho neviděla :)
Tato paletka není jenom moje je i mojí mámy takže si jí půjčujeme :) a jsem moc ráda že ji máme :) nemůžu se dočkat až se s ní nalíčím <3











Ehm.. a toto zrcátko jsem koupila v nějakém obchodě s bytovýma doplňkama, ale už nevím jak se ten obchod jmenoval :( tak se omlouvám.
ale to zrcátko má dvě zrcátka jedno normální a jedno přiblížené :) takže do kabelky jako dělané <3








Tak toto je k mím nákupům vše
Moc děkuju že ses dokoukal až sem :)
a ahoooj <3

Komentáře

  1. Pěkné věci sis pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje zkušenost s Burberry vůněmi je taková, že na těle voní milionkrát lépe než na papírku :D asi záleží na člověku, spoustě lidem Burberry vůbec nesedne, ale pro mne je Burberry London naprosto nepřekonatelná :)

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
  3. Lancome paletka vypadá naprosto božsky. Co se týče plátínkových masek tak jsem dost skeptická, žádná mi ještě nevyrazila dech. :(

    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat

Okomentovat