💕Valentýnské líčení💖🌹


Určitě si už unavený líčeními, slevami, akcemi na Valentýna (neboj, já taky :D )
Ale toto by neměl být "návod" na líčení, ale spíše inspirace :)
Každí má svou hranici líčení někde jinde :) takže si to uprav jek jenom chceš ;)
Budu se líčit i novými nevyzkoušenými produkty a to BB krémem s pudrem ze stejné kolekce, paletkou od Douglasu a na konec i leskem od Clinoque :)


Sice je to BB krém ale já tomu říkám make-up :D ale to je jedno.
make-up je lehký, zasychá do matna, hezky voní, nezalézá do porů, dobře se zapracovává :) (používám houbičku :) )




Tento stín jsem hlavně použila že je hezky lesklí :) 
na začátku jsem to nanášela štětcem ale potom jsem to nanesla i prstem :) aby to pořádně rozbalil :D 















Můj nejoblíbenější a nejpoužívanější rozjasňovač :)
je velice přirozený :) a fakt to s ním nepřeženeš i kdyby jsi sebevíc chtěl :D  






Ehm, a další má oblíbená věc :D
Tuto řasenku doopravdy miluju :) dělá bombastické řasy už pří prvním nanesení/namočení <3






Ted si asi říkáš proč tu mám 2 pudry, s prostého důvodu :D ten od Bourojis je tmavší :D a je dost pigmentovaný






















Děkuju že ses podíval na tento článek :)
💕 Přeju krásného Valentýna :) uží si tento den 💕
a AHOJ :)

Komentáře

Okomentovat