Recenze- dámské vložky


O tomto tématu se málo kdy mluví, je to sice intimní věc ale velmi důležitá věc.
Pro někoho by to mohlo být zbytečné či dokonce trapné, ale jak jsem říkala je to důležité :)
Možná si najdeš i nového oblíbence :)
Ještě chci ujasnit že používám jenom vložky (pokud tedy nejedu někam plavat, to si beru tampon) je to pro mě více komfortnější, a proto jich mám tolik :D
Budu to hodnotit z mé strany co jsem všechno vyzkoušela takže i vložky které mě vyhovují tobě nemusí, myslím si že je to individuální :) nejprve řeknu co jsou mé přednosti :)
  • Potřebuju vložky co jsou delší než obvykle (ty co jsou určeny na spaní)
  • Potřebuju vložky s křidélky
  • Potřebuju dostatečně lepiví pásek aby zůstala na místě
  • Tloušťku podle potřeby
  • Dobře jímat tekutinu 
Chtěla jsem ještě dodat že mívám docela silnou menstruaci.


Mezi mé oblíbené značky patří:














Musím říct že mám asi o trochu víc ráda značku Always asi pro to že má větší výběr at už délky, výšky, šířky, vzorů atd.





Ted se už dostaneme k samotným vložkám :)
Mám tu pro tebe přichystaných celkem šest kandidátů, tři tenké a tři tlusté.




Začneme těma tenčíma :)
Všechny tyto vložky jsou od značky Always, používám je když mám slabší menstruaci.
Všechny mají bílou nálepku na zabalení (což si toho cením) a všechny mají i křidélka které jsou "dohromady" zabalené takže je mnohem rychlejší aplikace a méně odpadu a nejsou zabaleny samostatně.
Jenom chci upozornit že některé vložky mají pórovitou texturu a to může dráždit pokožku při dlouhodobém používání! (začervenání, opruzení) ale neboj se, vždy to napíšu k samotné vložce :) 






 Zrovna tato vložka může právě vyvolávat při dlouhodobém používání opruzeniny (dlouhodobém myslím tím po dobu celé menstruace, když to budeš používat obden s jinou vložkou tak si myslím že se nic nestane :) )





 Podobně je to i s touto vložkou, také může vyvolávat opruzeniny.





 Táto vložka je v pohodě :) nemá pory a proto nedělá žádné potíže.




Ted jsou na řadě silné vložky :) 
Tyto vložky používám když mám normální menstruací (takže silnou) 
Žádná nemá veliké pory a proto mi nedělají problémy jako s těch tenčích, samozřejmě jímají vice tekutiny než ty tenčí.
A celkově jsou pro mě lepší at už s toho pohledu že se nemusím starat jestli jsem neprotekla nebo ne.
Krátce, je to pro mě bezstarostnější :D  








 S radostí ti můžu říct že toto je moje nejoblíbenější vložka <3
Vyhovuje mě ve všem co preferuju (v těch bodech co si vyděl na začátku ;) )
je pohodlná, neškrábe, netáhne, dobře drží v kalhotkách, zamkne i pach, je dostatečně dlouhá.
prostě je to má záchrana, miluju jí :D (i když je to divné říct to o vložce ale je to tak :D :D )







 Táto vložka je nová a je dobrá, jenom nevím jak se jmenuje ta značka :D ale vím že jsem jí koupila v Dm drogérii :) ale štve mě jedna věc.. a to že křidélka má zabalené zvlášť, když nepospícháš tak je to dobré ale jinak ne :(








 K této vložce nemám výtky :)
je skvělá a navíc voní po heřmánku <3 co si víc ještě přát :D  











Snad jsem ti z něčím poradila :)
děkuju že ses podíval
Ahoooj

Komentáře

  1. Naturella jsem kdysi taky používala, ale je to opravdu hodně hodně dávno. Každopádně jsem ale s nima byla spokojená a používala jsem je nejvíce.
    Teď používám už jenom tampony OB, jsou pro mě pohodlnější a přijde mi jako bych mesicky ani neměla. Stalo mě to ale dlouhé přemlouvání (sama sebe) abych to vyzkoušela, a nakonec jsem Ráda, že jsem do toho šla, protože se s tím cítím mnohem lépe už asi 5 let :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat