POKECÁNÍČKO


Tento nový formát článku bych chtěla využít něco jako INFORMACE a, nebo když si budu chtít vylít srdíčko :D Prostě chápeš, ne? POKEC :D


Blog

Jako první bod bych chtěla Blog.
Chci aby jsi věděl jaký tady chci mít "řád" a pravidelnost atd. :)

FACEBOOK 
Myslím si že jsi o tomto nevěděl ale už hodně dlouho mám facebook :)
vždy když vydám nový článek tak ho dám jako první na svojí fb stránku :) v podstatě to bude jako takový ten zvoneček na youtube :D
budu moc ráda když mé fb stránce dáš like :) to by mi udělalo nesmírnou radost
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>https://www.facebook.com/Annas-Purple-life-180734098996929/<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
A ne jen to, ale dávám tam i ankety na články :)
A spoustu různých informací a věcí které nedávám na blog ;)

PRAVIDELNOST ČLÁNKŮ
Nevím jestli sis toho všimnul ale vydávám články vždy v PONDĚLÍ, STŘEDU a PÁTEK :)
snažím se aby to takhle vycházelo pravidelně, ale samozřejmě se může stát že nemám čas nebo jsem náhle odjela, a to proto není článek (hlavně to bývá v PÁTKY).


To a to děláš špatně..

Už pár lidí mi slušně řeklo co podle něj dělám špatně a co bych měla změnit.
Já to beru.
Ale podle mě "správný" bloger by neměl říkat co je špatně a co dobře (ten "správný" ber hodně s rezervou :) )
Dle mě si každý dělá svůj blog podle sebe a své představy ( když pomineme pravopisné chyby :) )
Každý má představu o svém blogu a to by jsme měli respektovat :) 
Takže mu do toho nemůžeme kecat, npř. dávej miň fotek, nepiš toto a napiš místo toho toto a ta fotka není k tématu atd,
To mě v poslední době štve a to nemyslím jenom můj blog ale celkově blogovou sféru  



Článek?

Mám hodně článků vymyšlených a chtěla bych tobě/vás nechat vybrat kterým mám dát přednost :)
PIŠTE PROSÍM DO KOMENTÁŘU ;) 

  1. Recenze o dámských vložkách
  2. Sbírka rtěnek
  3. První dojmi- Sothys
  4. Nákupy- Praha

 

Otázky na tebe..

Prosím napiš mi to do komentářů :)

  1. chceš i články o oblečení
  2. chceš recepty
  3. chceš týdenní shrnutí mích událostí (když bude něco zajímavého :) )
  4. chceš článek jak pálím svíčky
Jestli máš ještě nějaké nápady tak na piš do komentářů 










cokoliv co tě napadne k mému blogu tak napiš do komentu :)
moc děkuju za pomoc a za podporu :)
mám tě moc ráda :)
Ahooj

Komentáře

  1. Hezký blog mohla bys vydat článek č. 2,
    Odpovědi:
    1. nevadí mi :)
    2. Recepty se mi hodí...
    3. Určitě, ráda si něco zajímavého přečtu
    4. Tohle téma moc nemusím, ale zní to taky zajímavě

    OdpovědětVymazat

Okomentovat