NÁKUPY



Ted si asi říkáš proč tak moc nakupuju :D
Tyto nákupy jsou udělané asi z 3 menších nákupů :) takže je to za nějaký ten pátek :)
Zatím moc věcí jsem nezkoušela.

 zatím jsem ani jedno nevyzkoušela :)


 Nezkoušela.



 Nezkoušela.


Nezkoušela. 




Nezkoušela, ale brzo napravím :D




 Tak toto jsem už vyzkoušela a musím říct že budu mít asi nového favorita v balzámech :)
je to moc příjemné nelepí to, nějak to nevoní, dlouho to vydrží na rtech.
Doopravdy mě to moc vyhovuje :) noví oblíbenec <3





 Ted si asi říkáš "proč máš dva, nestačí ti dva? nebo to je to tak dobré že máš dva?" :D
Ten kuličkový deodorant mám normálně na podpaždí :)
Ale ten druhý ten "stříkací" mám normálně jako parfém :D
a to z prostého důvodu.. KONEČNĚ JSEM NAŠLA SPRÁVNOU VŮNI RŮŽÍ :D
toto je ta vůně kterou jsem hledala :) čuchala jsem k 1000 parfémů co měli růži, s parfumérie voněla jsem i k přírodním parfémům, nic. 
Až jsem našla toto :)
KONEČNĚ JSEM TO NAŠLA <3






 Do mého koše to sedí :)


Tyto pilulky jsem už chtěla dlouho vyzkoušet :) 
a napíšu i o tom článek :) začnu s tím od začátku nového měsíce (Březen)
A to i s šamponem od Alverde



 Koupila jsem to jenom ze zvědavosti :) 
Nezkoušela.






Dekuju že ses podíval <3
AHOOOOJ

Komentáře

  1. Vlhčený toaletní papír? To slyším poprvé :D Páni, už po druhé za dnešek jsem viděla v nákupu scrub proti černým tečkám :) Tak se budu těšit na recenze :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda že se těšíš na recenzi :) ale ještě jsem ho ani nevyzkoušela :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta garnierka je tragická! Jen abys s tím počítala :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat