NÁKUPY


Tyto nákupy jsou hlavně o značce SOTHYS (Sotís)
Vyhledala jsem si na internetu nejbližší prodejnu značky SOTHYS, u mě ve městě to byl líčící salon :) když jsem tam šla poprvé tak bylo na dveřích napsané něco ve smyslu "Ted líčím zákaznici přijdte později, nebo zavolejte.." takže jsem šla ze svěšenou hlavou pryč.
Však když jsem tam šla po druhé tak už nikoho nelíčili a mohla jsem vejít :)
Byli tam dvě příjemné a hodné slečny :) popovídali jsme se si o SOTHYS kosmetice, nabídli mi jestli nechci někdy přijít na kosmetiku samozřejmě že jsem nemohla říct ne :D
Byli doopravdy moc hodné a ochotné :) moc ráda jsem si s něma popovídala a dali mi tunu vzorečků.













 Jelikož jsem kosmetiky neměla dost tak jsem ještě skočila do DM drogérie :)
 koupila jsem si nějaké novinky ;)
 ted ujíždím na balzámech :D






Tento balzám moc pěkně hydratuje :) nemůžu si stěžovat :) konzistence je spíše "vodovitá" až mazlavá :)






 Má sice malé třpytečky, ale nejdou vidět :) 
Tento balzám též hydratuje, ale je spíše tuhý :)



 Ted malé nekosmetické okínko :) 
s tímto slovníčkem jsem spokojená myslím si že je tam všechno :)   













Moc děkuju že ses podíval na tento článeček :)
AHOOJ <3

Komentáře