NÁKUPY PRAHA




Do Prahy jsem hlavně jela za zážitky :)
Koupila jsem si tam i něco nekosmetického :) ale to asi udělám čistě nekosmetický článek ;) (co říkáš? :D )
Myslím si že jsem si toho nekoupila zas tak moc, na to že jsem byla v nákupáku skoro každý den :D ale zato jsem si koupila věci z kterých mám velikou radost a "nutně" sem je potřebovala :D


  • KIEHL'S

 Byla jsem i u KIEHL'S, ale už když jsem tam vešla tak mě zděsily ty ceny :D (doopravdy :D )
Ale slečna/paní byla moc milá bavili jsme se o produktech a vysvětlila mi co k čemu je :)
Ale nic jsem si neodnesla kromě vzorečku
(jak říkám, ty ceny :D )


  • SEPHORA







Tady u toho nevím kde začít :D
Tento konkrétní odstín jsem tak strašně dlouho hledala, ale tak strašně dlouho.
protože každý den nechodím do Sephory a jezdím do ní asi každý půl rok.
A ten lesklí odstín je nádherně měňavý, fialovohnědý odstín, nádherně máslový no prostě bomba <3
jsem fakt moc ráda že to mám <3
Ten matný je taky moc fajn :)



  • CLINIQUE










Na tyto lesky jsem si brousila zuby už asi 2 měsíce před nákupy (jelikož sleduju oficiální stránky Clinique, sem si pomohla :D )
Ty odstíny jsou nádherné, lesky nelepí, nějak nevoní, a jsou moc pohodlné na rtech :)
jeden odstín je do červena se zlatými třpytky 
druhý je do fialova se stříbrnými a zlatými třpytky, ale ty nejsou tak velké a nápadné
Moc ráda je nosím :) 








 Tento krém jsem již už měla a jenom samá chvála.
je lehký, nelepí, ale hydratuje, rychle se vpijí, je neskutečně příjemný, nemá parfemaci.
Doopravdy jenom chvála, miluju to.
A ještě to měli v akci :D tak neber to :D 



  • NYX

 Zrovna když jsem přijela do Prahy tak tam měli novinky to je, ale náhodička :D







 Tyto lesky byli i v jiných odstínech, byla tam i modrá a házela krásné odlesky, ale říkala jsem si jak to budu nosit :D
Nakonec jsem si vybrala "jenom" jenom 3 odstíny.
Ten bílí hází odlesky do modra, růžova, fialova no prostě jednorožec
Růžoví hází odlesky do zlata možná s nádechem do zelena
A fialová je asi "nejpřirozenější" ta nemá žádný odlesky, ale má třpytky fialové, růžové, stříbrné
Ani bez jednoho bych nemohla odejít :D 



 K nákupu těch 3 lesků jsem doslala tuto klíčenku :) 






Koupila jsem si nádherný stín, toto je něco úžasného. 



  • PUPA



 A samozřejmě sem si nechala to nejlepší na konec a to tuto sovičku od Pupy :)
Myslím že k tomu nemám co dodat :) asi jenom to že ty pudrové věci mají perfektní pigmentaci :)
(a to hlavně ta tvářenka :D zkoušela jsem jí jako oční stíny a je fakt moc pigmentovavá, dokonce jsem to s ní přehnala)
A ty lesky jsou překvapivě taky slušně pigmentované což jsem nečekala :)




























Děkuju že ses na tento článek podíval :)
udělal jsi mi tím velikou radost :)
Ahoj

Komentáře

  1. Hezké věci sis pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kiehl’s je dost předražená značka, ale kvalitní. U takových značek je vždy lepší zažádat o vzoreček než utratíš tisíce za něco, co ti nesedne :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat