Líčení s Flormar


Tuto značku znám už hodně dlouho, ale nic jsem od ni nevyzkoušela (nepočítám lesk na rty :D ) 
A proto když jsem měla příležitost si něco od Flormaru koupit tak jsem neváhala :)
Musím už ted říct že toho nelituju, možná jenom barva toho lesku je na mě moc růžová (říká ta co nosí fialové rtěnky :D )
Ale myslím si že i tak to nějak unosím :) 
Bližší informace se podívej dolů pod produktami ;) 





Tato paletka je docela pěkně pigmentovaná, ale mám mám problém s tím světle růžovím a bílím stínem, oni skoro nejdou vidět :D u toho bílého jde vidět jenom jeho růžové odlesky takže je takový nevýrazný a ten růžový vypadá jako bílí :D 



Tento lesk je nádherně pigmentovaný :) doopravdy mě překvapil, krásně odráží třpytky, sladce voní, a na rtech jakoby krásně "svítí" :D prostě je to unikátní lesk.









Hezky se mi ze stínama pracovalo :)





Děkuju že ses podíval :) 
Ahoj

Komentáře

Okomentovat