Líčení s drahou/luxusní kosmetikou


Tuto kosmetiku nevlastním já ale moje máma :) a také tím to ji chci poděkovat že mi ji půjčila :)
Tyto stíny jsou nádherně pigmentované, hezky se do sebe rozmazávají a ty barvy... ani nemluvě <3
Lesk je příjemný, nelepí, neslívá se a krásně voní :)






A bych pravdu řekla, tak tuto značku jsem ještě nikdy neviděla sice tuto paletku má máma dlouho
ale moc jsem se o její kosmetiku nezajímala :) 
Protože tyto značky jsou na mě moc nobl :D
A ještě se cítím že nejsem zasvěcená je vlastnit a nebo si je půjčovat jak mi to máma dovolila
:) 










Myslela jsem si že mi tato řasenka udělá takové přirozené nějaké řasy, ale překvapila mě :)
dělá docela pěkné řasy :)
co myslíš?





O lesku jsem všechno řekla na začátku :)























Moc děkuju že ses na tento článek podíval :)
Ahoooj

Komentáře

Okomentovat