U sprchy


Myslím si že někteří lidi si myslí že péče o pleť skončí u krému, u takové té "suché" části.
Ale myslím si že je docela důležitá i ta "mokrá" část, což je sprcha/vana :)
Docela dlouhou dobu jsem se toho stranila, celkově co se dělá ve sprše kromě normálního mytí :)
Ať je to odličování, čištění, peeling..
Už půl roku jsem na to naskočila :D už si bez toho nemůžu představit umývaní :)
Doopravdy jsem si to oblíbila.
Pro mě je to neuvěřitelná záchrana času, i když tam jsem třeba trošičku díl tak mě to nevadí pro mě je to takoví relax a rituál :)
Udělám si takovou celkovou očistu :D
Umyju se, odlíčím se, dočistím se, někdy si dám i peeling ;) a tady toto všechno jenom ve sprše, super ne? :)



  • Sprchový gel

Sprchový gel se hodně rychle mění, protože to používá 3 lidi :) takže nemůžu určit co ted zrovna máme :)

  • Šampon 

U šamponu je to úplně stejné jako u sprcháče :D akorát se to mnohem rychleji spotřebuje :D


  • Peelingi

Tady mám dva zástupce.

Jeden je od Balei, je s aktivním uhlím je takoví našedlí :) můžu doporučit ;)

























Druhý je od Yves rocher, tento je jemnější ale ostřejší je zaměření na aknozní pleť a vyhovuje mě, taky vřele doporučuju :)

























  • Odličovací gel

Odličovací gel tam musím mít vždycky :) toto je hlavní položka, většina odličovacích gelů mám od Yves rocher :) toto je moje oblíbená značka, je to taková ta polo přírodní značka :) všechny gely od nich odličují krásně já jsem je zkoušela ;)


























  • Čištění

K čištění používám mé nové foreo (předtím jsem používala houbičku na pleť) na to si dám ještě ten odličovací gel, nechce se mi utrácet speciální gel na čištění takže to takhle šidím :D

























Tak toto je všechno z mé sprchy :)


Doufám že jsem tě něčím inspirovala a že se ti třeba něco zalíbilo :)
Mooc děkuju že ses na to podíval
AHOOOOJ <3

Komentáře

  1. Ahoj :) Do budoucna to chce zapracovat na gramatice a trošku rozšířil slovní zásobu, ale jinak hezké :) ten kokosový sprcháč Yves Rocher používám také :)
    Ať se daří a hezký večer
    DL

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kokosový sprchový gel jsem měla taky a byla jsem s ním moc spokojená. Nádherná vůně a balení se mi vzhledově taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat