SPOTŘEBOVÁNO #1

Já spotřebovávám docela pomalu, takže jsem musela počkat až tam něco tedy bude :D
Tak snad se příště polepším :)






  • Koupelna




Po něm si voněl jako donut,
a byly tam malinkaté třpytky
jinak normální sprcháč




 Nejlepší odličovací gel, lepší jsem neměla :)



Tož, normální houba na čištění pleti, nic zajímavého




  • Vzorečky 





Pro mě byl lepší ten okurkový lépe hydratoval
Ten sedmikráskový se rychle vstřebal a mě se zdálo že ani moc nehydratoval 


Tento vzoreček si moc nepamatuju, ale vím že hydratoval docela dobře


Tento krém po vyzkoušení sem si koupila ve velkém balení :)
tak se na něj podívej dole ;)




  • Plet 





Tento krém je záchrana, zatočí s akné



Tento krém byla velice příjemný neměl skoro žádnou parfémaci
nebyl spíše do gelovita, něco mezi krémem a gelem (spíš krém)



Toto bylo boží, krásně to hydratovalo, nelepilo to i když to byl gel,
a nebylo to ani takové vodovité(mě je to nepříjemné) 


Tento roztok po nanesení lepil, jinak nic zvláštního

Komentáře

  1. Zaujal mě ten sprchový gel :) a i odličovací gel, ale bohužel není pro můj typ pleti. Super článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla tak bych správně ten gel mít neměla :) já mám mastnou plet a sedí mi perfektně :) takže se někdy neboj experimentovat ;) může tě to mile překvapit <3 :)
      A děkuju za pochvalu <3 :)

      Vymazat

Okomentovat