Oblíbenci na zimu


Mezi oblíbenci mám spíše oblečení :)
To je asi jisté když začíná zima, chceš být krásně v teplíčku a nechceš se třást zimou. 

Ale bude tu i jeden kousek z kosmetiky :) to se neboj, protože si myslím že ted v zimě je hlavní se starat o svou plet i když ji máš mastnou :)



Toto tričko jsem si oblíbila si kvůli jednoduchosti :)
nevím proč mě se tak moc líbí ale něco na tom bude
A myslím že je z CA 




Tato šála je nádherně měkoučká a heboučká :)
je v ní teplo a ta barva, co si ještě víc přát <3
taky z CA





Tyto rukavice jsou už od pohledu teplé :)
když si je nasadím tak si připadám jako lední medvídek s velkou packou :D
nevím kde se dají koupit, koupila mi je máma :)




 Tyto obří ponožky které spíše vypadají jako papuče jsem koupila na jarmarku u nás v Kroměříži :)
ale myslím že na ně narazíš na jakým koly jarmarku :) 




Tyto sluchátka s klapkama na uši jsou super, kabel se dá lehce z klapek lehce oddělat 
a vrátit, takže je můžeš nosit i normálně ;) (a ty barvi !!! <3 )
A koupila sem je v Tigeru





Tento krém je hutný takže je skvělí na zimní dny :)
akorát když se "neroztopí" tak dělá bílé fleky, ale jak se zahřeje tělesnou teplotou
tak je to normálně průhledné :) 





Děkuju že ses podíval na tento článek :)
určitě se podívej i zítra :)
bude tu zase nějaký noví článek :)
AHOOJ

Komentáře