NÁKUPY


Tyto nákupy jsou hodně inspirované letákem drogérie Dm :)
Nakoupila jsem si hodně šamponů, zajímá mě jestli budou fungovat.
Něco jsem už vyzkoušela :) zatím jsem to zkoušela poprvé takže ještě o tom nemůžu nic moc říct.
Ale nakoupila jsem si i nějakou tu dekorativku (to bych přece nebyla já :D )










Já mám sice mastné vlasy ale chtěla jsem nějakou výživnou bombu pro ně :D







 Tento šampon na mastné vlasy jsem zkoušela :) 
A musím říct že to doopravdy funguje, krásně to odmastí vlasy.
A má to jedno OBROVSKÉ plus a to že ty vlasy nevysušuje, za tuto vlastnost jsem moc ráda
protože některé šampony proti mastným vlasům můžou i vlasy vysušovat a potom nejsou lesklé, hebké, jsou zacuchané a jsou jako dráty :(
ALE TENTO ŠAMPON TO NEDĚLÁ :) <3
A ještě jedno plus, krásně voní po meduňce :D








Poté jsem vyzkoušela i tento korekční pudr.
A tady nebudu moc pozitivní :(
Zatím jsem vyzkoušela jenom zelenou část, ale boužel si myslím že na tom budou stejně i ty ostatní :(
Řeknu to rychle, stručně a možná pro někoho i bolestně:
není to pigmentované
je to hrozně moc slisované
a na plet se to vůbec nepřenáší :(

Pokusila jsem se seškrábnout vrchní vrstvu a potom nanést, ale také to nepomohlo :( 
tak já nevím.









Moc děkuju že ses na tento článek podíval :)
udělalo mě to radost :)
AHOOOJ

Komentáře