NÁKUPY


V těchto nákupech jsem si nekoupila ani jednu dekorativku, což se za to musím pochválit :D
Nakupovala jsem hlavně v dm drogérii :) protože jsem měla takovou tu slevovou knížečku za body :)
A tak jsem jí chtěla využít ;)



  • Dm drogérie











Tyto pásky jsem si zamilovala, před tím mi nic nedělali,
ale už jsem se je naučila používat a dělají mi velice dobrou službu :) 





Toto odličovací mléko už jsem zkoušela a překvapilo mě že není až tak špatné
sice to všechno nestáhne jedním tahem, ale nerozmazává to po obličeji
jako jiné odličovací přípravky :)
(na odlíčení mého očního make-upu jsem použila
2 velké odličovací tamponky s obou stran) 




  • Teta drogérie















Tento balzám jsem zkoušela a dobře hydratuje a je sladký :)
a mám příchut švestka a vanilka :)


  • (drogérie bez názvu)

Snad znáš takovou tu drogérii úplně na konci města,a nemá ani jméno.
Někdy jsou tam i věci které nejsou ani v normální drogérce nenajdeš :) a někdy i větší výběr :D









Tato pleťová voda mi připadá dobrá :)
po zaschnutí nelepí, krásně voní, a pleť je krásně jemná a hladká :)
TAKŽE VŠECHNY MÉ BODY SPLŃUJE <3



Moc děkuju že ses podíval :)
a přeju krásný zbytek dne :)
AHOOJ <3

Komentáře

Okomentovat