NÁKUPY


Tyto nákupy jsem byla ve městě (kdyby ses zajímal v jakém městě tak v Kroměříži :D tudíž bydlím :) ) Nakupovala jsem spíš jenom "potřebné" věci :) takže jsem nakupovala jenom minimum dekorativky.











 Toto je už mé druhé :) můžu jenom doporučit,
myslím si že je to lepší než prsty ;)










Textura je spíše olejíčková určitě to není jako když si dáš
normální balzám na rty, je to klouzavé, ale mě to osobně nevadí
:)























Já když jsem si k tomu poprvé přivoněla tak jsem se lekla :D
myslela jsem že to bude taková bylinková vůně přírodní, nevtíravá, něžná
ALE ONO TO VONÍ JAKO EUKALIPT :D 
fakt je to tak mentolové :D doopravdy jsem se lekla :D 
Ale nevím jestli to mají všechny TEA TREE oleje stejné, nemám zkušenost.


















Děkuju že ses mrknul ;)

Komentáře