NÁKUPY ZLÍN


Ted to nechci moc okecávat protože toho tady bude fakt moc a když myslím moc tak fakt moc :D
Však se podívej na fotku :D
Tak asi jenom řeknu že jsem nekupovala v Malenovicích v nákupním centru :) a ve Zlatém jablku :)



  • Nákupní centrum Malenovice

  • Havlíkova přírodní apotéka 

Překvapilo mě je tato přírodní značka je doopravdy dost drahá, docela mě to zaskočilo.
Jelikož jsem od této značky nic neměla tak jsem chtěla něco málo vyzkoušet :)













Ale musím jedno říct co mě fakt nasralo, ano nasralo protože se to nedá říct slušně.
Ten vzorek co jsi ted vyděl, tak ten mě stál 5kč a to ještě tak málo
jsou normální nebo co?! dám za vzorek ještě peníze a oni mi dají ještě tak málo!
Ještě tam mám poměr mezi mím palcem a krémem.
To se teda nezlob ale tímto si to u mě pokazili :( 






  • Yves rocher 

Při tomto nákupu jsem ještě měla kartičky ze slevami, tak jsem neplatila tolik za kolik bych to normálně platila, ještě chci říct že to tělové mléko, kalendář a deku (kterou jsem nevyfotila :D je taková ta chlupatá <3) jsem dostala k nákupu to jsem si nekoupila :)


























Tento kalendář bych chtěla používat na plánování článků na blog :)
myslím že je to dobré využití a že mě vyhovuje :)

  • Zlaté jablko 

  • Rossmann

Tady se musím přiznat že jsem se dost rozšoupla, protože u nás nemáme tuto úžasnou drogérii, i když mám doma hromadu očních stínů tak jsem nemohla odolat <3









(Jenom chci prozradit že na tyto produkty od Flormaru bude líčení ;)
tak se těš)


















  • Manufaktura




 Pokud jsi můj stálí čtenář tak sis mohl všimnout že tento krém jsem už měla :)
ale ve vzorečku :)












Toto by měl bít vzoreček krému z levandule :) měl by zmatnit pleť :)


  • Yankee Candle 

Ted asi chceš vědět kde jsem tyto slavné svíčky koupila, ale já se bojím že když ti to řeknu tak že mi to vykoupíš :D dost cavikování koupila jsem to v květinářství vedle Zlatého jablka :)
Přesněji řečeno vedle hlavního vchodu.










  • HM

Ted asi čekáš nějaké oblečení, že? 
Ale táto značka oblečení vyrábí i kosmetiku, což je pro mě super :) myslím že je i docela povedená <3










Tak, už je konečně konec :D
bylo to asi nekonečné

snad se si tento dlouhatánský článek líbil :)
Děkuju že ses podíval
AHOOOJ 

Komentáře

  1. Já si to myslím že je to univerzální :) já to píšu jako na osobu "ty", chci aby si čtenář myslel že "mluvím" k němu jako k jedné osobě, protože chci aby to bylo osobnější.

    OdpovědětVymazat
  2. No, s tím vzorkem se opravdu moc nepředalo. Fascinuje mě, že si vůbec za vzorky někdo řekne peníze, ale u nás se člověk dočká všeho :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat