Líčení- Starlet Palette od Douglas


Tuto nádhernou paletu jsem dostala na vánoce :)
Chtěla jsem použít i ty štětce co jsou tam na oční stíny, ale s těmito štětci nebyla pigmentace tak intenzivní jak jsem chtěla.
Takže jsem nakonec použila své štětce.
Samozřejmě jsem použila i bázi pod oční stíny od NYX.










Sice nemám zkušenost s těmito korektory, ale má sestra říkala že jsou krásně pigmentované nejsou kluzké, zatím nevím co s výdrží. 
Též nemám zkušenost s gely na obočí, zkoušela je také sestra (sedí jí ten tmavší) je dobře pigmentovaný hezká studená barva, zatím nevím výdrž. 

S řasenkou jsem spokojená, v té náplni jsou takové "chloupky" které krásně prodlouží řasy,
řasenka teda krásně prodlouží ale moc nezahustí.
Ale jedno co se mi právě na té řasence velice líbí a jsem ráda že to dělá je to že
ty řasy jsou tenké, nejsou tlusté a to se mi moc líbí je to takové přirozenější <3  





 Ale musím uznat že pigmentace těchto očních stínů je slušná :) (hlavně ten matný, ten mě mile překvapil)









Jelikož mě tyto lesky vysušovali (ano, vysušovali taky mě to přijde divné)
tak jsem přes to dala průhledný lest od Flormaru.







Děkuju že ses podíval :)
AHOJ
<3

Komentáře

Okomentovat