Líčení do školy (bez makeu-pu, pro mastnou pleť)


Abych pravdu řekla tak jsem dost dlouho přemýšlela abych sem se neleskla a abych nebyla mastná,
make-up se mi nosit nechtělo, protože mě stejně žádný nedrží a prostě jsem byla zoufalá.
Nevím vůbec jak mě to napadlo, ale "spojila" jsem tyto dva produkty pudr od Dermacolu a matující krém, a fakt to funguje :D
Sice nevydržíš celí den super matný, ale na tu školu to stačí :)
A samozřejmě když se moc zpotíš tak to taky moc nevydrží.
Tak už bez okecávačky a jde se na to ;)..



  • Dobře, ber to tak že je ráno a jdeš do školy/práce jdeš k místu kde se normálně líčíš :)
  • První co by si měl udělat je to že si očistíš pleť nějakou pleťovou vodu (nebo to může být i růžová voda, nebo levandulová chápeš ne? prostě nějaká voda :D ) dáš si vodu na tamponek a očistíš pleť.
  • Ted si dáš na pleť matující krém jestli chceš tak i na oční víčka :) budou vypadat sjednoceně, jestli máš stejný krém jako já tak stačí troška protože když ho dáš hodně tak žmolkuje, trochu to vmasíruj a vklepej :) (uděláš si i malou masáž po ránu)


  • Ted si vezmi pudr (nejlépe minerální, ten v průběhu dne "odmaštuje" pleť) a houbičku na make-up, nebo i labutěnku pořádně nabereš pudr a vtlačíš ho do pleťi a toto uděláš s celou pletí a to i oční víčka a okolí. Jestli použiješ houbičku na make-up tak používej obě strany ;)








  • Ted už to máš udělané, máš mega vrstvu pudru, ale ještě to nesundávej!! aby se ten pudr "vpil" do krému tak si mezi tím dáš řasenku :)



  • Už máš řasenku, takže ted je čas sundat tu vrstvu vezmi si normální štětec na pudr a oddělej přebytečný pudr :)



  • ještě musíš odstranit pudr z očních víček :) na to si vem chlupatý štětec



  • A ted je vlastně hotovo :) já takhle chodím do školy, ale když mám náladu tak si ještě dám lesk na rty :) a to je už fakt všechno :)




Snad se ti líčení líbilo, já takhle chodím do školy když se mi chce malovat :)  
ale chodím hlavně nenamalovaná :)

Komentáře