Má sbírka toaletek


V tomto článku uvidíš mou voňavou sbírku :)
Já si myslím že parfémů nemám ani moc ani málo, dle mně takový střed.
Samozřejmě mám ještě nějaké miniaturky a vzorečky, ale to jsem sem nedala :) snad to tedy neva.
Abych se přiznala, tak na výběr voňavky/parfému/toaletky jsem docela náročná :D Mně třeba přijde že toaletky v drogérkách jsou jedno a to samé, jsou příšerně sladké a jsou všechny stejné a mě se to nelíbí :D samozřejmě nechci hatit všechny značky voňavek v drogériich, najdou se tam samozřejmě i nějaké dobré kousky, jenom musíš hledat :D

Mně napadlo že jsem ti neřekla to hlavní.. a to jaké mám ráda vůně :)

Preferuju:

  • květinové

  • svěží

  • sportovní

  • citrusové

  • přírodní vůně (nechemické)

Tak snad jsem ti nějak přiblížila co mně voní :) 
Ted by jsme se mohli vrhnout a samotné toaletky, bude to stručné :) takže v odrážkách a budu psát co mě tam voní, nebo jak to voní a co mě to připomíná.
Budu to popisovat tak aby jsem ti to co nejvíce přiblížila tu vůni aby sis ji vybavil :) 






  • kokos 

  • zmrzlina eskymo :) 







  • elegantní 

  • citrusová 

  • kapku květinová 






  • sladší 

  • květinová 

  • trošku citrusová

  • svěží






  • fialky

  • silná parfemace (stačí jeden střik)







  • šeřík







  • citrusy

  • zelený čaj 

  • kyselá vůně (není vůbec sladká)

  • není silná a nevydrží (více přestříkat) 




 

Komentáře

  1. Ta šeříková může být fajn - i když teda osobně potřebuju mít vždycky jednu vůni, kterou považuju za svou, ztotožňuju se s ní. Doteď to byla Far away od Avonu, voní skvěle, trochu orientálně. Ale bohužel Avon testuje na zvířatech, proto jsem se rozhodla už u nich nenakupovat. Od přítele jsem dostala k Vánocům poukaz na namíchání vlastního parfému, tak se moc těším a jsem zvědavá, co z toho vypadne. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat